♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, January 27, 2012

iKan bAkAr JeRam

 السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Balik je dr Lumut tu, hubby ikut jalan Kuala Selangor. Taknak ikut highway sure jem. Ikut sini byk kete tp tak jem pun sbb polis byk jaga. Lagi satu dia nak ajak makan ikan bakar kat Jeram. Ikan bakar? yummmyy.. mmg lapar duduk dalam kete lama². ikut jalan sini mmg terasa jauh. janji tak ngadap jem.. 

Penah makan sini sekali time dgn family abang. Byk tempat ikan bakar kt sini tp kami makan kat Aroma Ikan Bakar.. layan gambar jela..


 dah makin besar tempat ni.,
last time makan sini takde lagi camni
ada meja biasa
ada charge kalau nak makan kat tempat bamboo camni.. xhingat la bape harga


ombak kuat sgt time ni
tp xde scene ombak rindu dgn hubby.. huhu


makan sikit je sbb Ayna asyik nangis je.. kenyang sampai esok paginya.. :)

No comments: