♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Tuesday, January 17, 2012

♥ 10 Bulan ♥

 السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة


Semalam 16 Januari, Ayna genap 10 bulan. Makin lasak sejak mula merangkak sebulan lepas. Lambat sikit merangkak. Sebelum ni Ayna mengensot je. Puyela laju. Dapat gak tgk anak merangkak. Kakak Echa tak sempat nak merangkak terus berjalan time umur 11 bulan. Gigi Ayna pun tak tumbuh lagi. Tp, malam td dah nampak putih kat gusi dia dan tajam je. Makin kuat menggigit. Bila breastfeed mesti nak gigit. Kakak dia dulu lemah lembut jek. Bila ada gigi xtaula camne nanti. Mama kena standby picit hidung Ayna la..
 budak manja
geram sgt dgn ini budak
xsabar nak balik jumpa ini budak nak gomol puas²
asyik nak berdiri jek
penat nak layan dia ni
tp xpe.. ini satu exercise buat mama
tu la rahsia aku kurus tu.. (eeeiii.. kenyataan tak boleh blah la)

8 comments:

CheNamNam@CNN said...

hahaha chomel header awak..masuk-masuk terus dah nyanyi mata lirik2 selalu,senyumnyer manis2 ayuuuu..so cool lahh..:P

hahaha bambamnyer diyer..still BF eh,baguslahh...cepat gak sopoloh bulan dah leh berdiri kann..tak lamer lagik dah leh jalan..makin ngeluporlah mama kamu nak kejor nanti...:P

~aYu~ said...

CheNamNam@CNN : thanks yer singgah sini.. hahaha.. sajer time wat header ni mood tgk gedik².. tula. makin lasak dan ganas..

UmmiAbi said...

Hehe..comey bam2 awak..
Ank sy BF gak..tp bdn x bam2 mcm ayna.. Ayna,nak lemak sket leh?hehe

Karukord Jagau's said...

comel2... :)

~aYu~ said...

UmmiAbi : tq. dia kuat makan la. skrg ni dh susut bdn dia sbb asyik merangkak tawaf 1 umah. hehe..

~aYu~ said...

Karukord Jagau's : tq.. ;)

secangkir madu merah said...

ayna comel.. memang geram melayan budak umur2 macam ni tambah2 lagi kalau dia byk cakap.. dah lah tu pelat pulak tu hahahha

~Ayu~ said...

secangkir madu merah : Betul tu. time ni la seronok lyn mereka kan..