♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Saturday, December 31, 2011

Balik Kampung Johor I Bertunang I Makan-Makan # Part 5

Lambatnya nk setelkan part Johor ni. Bz sgt. Tak sempat nak ngadap lappy ni. Okla, ni part last la. Citer syok sendiri je. bukan citer apa pun. kalau bosan tak payahla baca yer.. huhuhu..

 


Dalam on the way balik tu masa kat highway, duduk kat belakang jadi mem dgn di kecik Ayna, tetiba je aku teringat satu benda then taye kat hubby.

aku : "abang, arini 26hb kan.. bukan Arif kawin arini ke?'
hubby : Ya Allah! yela.. camne bole lupa lak ni.
aku : "kita tukar baju jela kat hentian mana-mana. baju budak-budak ada lagi. nasib baik ayg bawak jubah"

Aiii.. bole lak terlupa kami ada jemputan kawin kawan hubby, Arif kat Bukit Mahkota. Patutla hati ni nak gerak awal. rupanya ada hikmah disebaliknya. Syukur sgt. Kwn baik hubby tu... Time kami kawin, dia dtg lepak lama takkan time dia kami tak dtg lak. Tula, mmg ikut plan kami nak balik Ahad, tp dah disogok dgn penginapan dan makan percuma, ni la jadinya. dahla hadiah arif kat umah. Hadiah bagi kemudian jela.

Nasibla aku bwk spare jubah. Nak pakai balik baju kurung semalam mmg tak lalu kot... seharian pakai baju tu bau pun dah lain.. Kami tukar baju di petronas hentian Seremban. awal lagi pun time tu. baru kol 12.30 tgh.  Ngam-ngam sampai sana kol 1 ptg. Leh lak sekali dgn kawan-kawan hubby.




Arif dan Nisa



abis dah kisah aku di johor.. puyela lama nak abiskan citer ni.. mmg best sgt holiday kali ni.. berkumpul dgn sedara-mara di Johor, ke Muar dgn abang aku, terlupa wedding kawan sendiri.. macam-macam la.. 

No comments: