♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Tuesday, December 27, 2011

Balik Kampung Johor I Bertunang I Makan-Makan # Part 2

Sambung lagi citer majlis bertunang. Kami berkonvoi ramai-ramai ke simpang renggam. Memasing pecut kat highway kot.. berkumpul di Tol Simpang Renggam kemudian berhenti rehat di satu hentian tu. Awal lak smpai kol 1 ptg. majlis start kol 2 ptg. Apalagi kami shopping kat Perusahaan Zainab kepunyaan cik nab @ Mama Miraki.. ehehe.. takdela.

 ramai-ramai serbu kedai ni
kt luar kedai ada tester macam-macam
perut lapar jd kenyang sbb makan makanan tester tu, tp tak beli pun..


 adik ipar, Eija dan Ayna

Dkt kol 2 ptg baru kami bergerak ke umah pihak pompuan. Mula-mula risau je cmne la keadaan umah belah sana. Boleh ke nak parking kete yg byk ni? Muat ke ramai-ramai nak masuk kat umah? hehe.. Tp sampai je tgk rumah pompuan besar cantik. Kawasan pun lapang cukupla untuk parking kete.




 makcik @ Kak Kay sdg sarungkan cincin ke jari bakal menantu, Sheera

 MummyGee, Mama Miraki dan Kak Kay bergambar dgn Sheera

syasya dgn bakal kak ipar

 ayu sungguh si sheera ni
merampas takhtaku sbg ayu la sgt.. huahuahua
teringat zaman aku bertunang dulu
sama la kaler baju kita


 echa dgn aliya


 dah abis majlis baru bole amik gambar
sume sporting
heip, malu-malu lak dorg ni

 we just engaged
moga kekal sehingga ke jinjang pelamin

 dgn makcik, Cik nab @ MamaMiraki

abis da majlis
selamat sudah
mana yg umah area johor mereka terus balik umah
yg tnggal di KL, balik kampung la esoknya baru balik
aku?
hmm.. plan mmg nak blk tp dpt panggilan pemenang bertuah
penginapan dan makanan percuma
so, plan blk KL terpaksa dilupakan

1 comment:

lia said...

hu3 suka jeles dgn org b'tunang yg boleh b'gmbr dgn bf...... sbb dulu, bf x ley mai pon umah ;p