♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Tuesday, December 27, 2011

Balik Kampung Johor I Bertunang I Makan-Makan # Part 1

Salam.. selamat bekerja buat yg bekerja arini dan selamat bercuti pada yg masih bercuti. Aku dah start bekerja arini setelah bercuti krismas 3 hari. Ramai lagi yg sambung cuti sampai arini dan juga sampai hujung tahun kan.. Nanti Jumaat aku nak cuti sampai awal tahun depan. ehehe.

Cuti 3 hari ni byk dihabiskan di Johor je. Balik kampung hubby atas urusan seri paduka baginda dan satu lagi jenjalan. Mula-mula citer pasal urusan seri paduka baginda dulu la yer..

Alkisahnya, family hubby berkumpul ramai-ramai di kampung sebab sepupunya nak bertunang dgn orang Johor gak. Kira senangla kan. Sambil balik kampung, sambil majlis menghantar bertunang. dengarnya sampai 12 bijik kete.. fuhh... dashyat tu baru tunang tu..


Majlis tunang hari ahad (25 dec). Kami gerak balik kampung sabtu pagi. tgk berita ada sesetengah kawasan di johor banjir. Tp, MIL yg dah sampai dulu kata kampung tak banjir. Lepas breakfast terus gerak. Kol 11.00 pg dari KL tp sampai Muar jam 2.30 ptg. Ikut LEKAS yg tak berapa lekas. pastu byk kali berhenti rehat. Sampai Muar jam 2.30 ptg terus ke restoran mee bandung muar. teringin la pulak nak makan mee bandung muar.

dgn Echa

 dua bunga hatiku
Echa & Ayna

 mee bandung muar yg mengancamm


 adik ipar, Emi yg ikut kami sekali


Malam tu kami buat BBQ. Mood kemalasan utk snap gambar. Takpela tgk kt blog makcik-makcikku yg blogger tegar jela. huhu..

Hari Ahad tibalah hari yg dinanti-nanti.. Majlis pertunangan sepupu hubby dan Sheera. Rumah belah pompuan di Simpang Renggam.

Ayna dgn mak long

 antara barang hantaran utk pihak perempuan
tema merah

memasing dh standby
12 buah kete sumenya..



my family in red
bersambung lagi..


No comments: