♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Saturday, December 31, 2011

31/12/2011 (' ' , )

Penghujung tahun 2011. Hampir jam 2 pagi. Takleh tido. Tak ngantuk lak mata ni. mungkin sbb memikirkan ada big event petang nanti.  Takde apa nak buat. Nak masak-masak pun tunggu pagi nanti la. Kang cpt basi. 


pasal ni la yg wat aku tak leh tido ni
risau pk macam-macam
lepas zuhur nak wat majlis doa selamat. dah jemput jemaah surau dtg
petang lak nak celebrate birthday puteri sulungku, Echa
birthday mengalahkan anak nak kawin
pasang khemah lagi.. risau ujan, umah kami kecik je
sian lak tetamu yg dtg kalau ujan

menu??
yg pasti macam-macam ada..
citer lebih-lebih ni bkn nak jemput pun kan.. huhu..
alaa.. ni utk sedara mara, kwn rapat dan jiran dkt2 je.
goodies bag pun buat sikit je.. risau je tak cukup.

No comments: