♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Tuesday, November 8, 2011

Happy Birthday Mak Usu@Mak Tot

Sehari sebelum raya, kami celebrate besday adik ipar, Eira. Besday Eira pun mmg 5 November. Dah jd kebiasaan, family hubby mmg celebrate besday. Plg takpun, kek mesti ada.

Aritu, adik ipar, Emi rajin lak nak berbbq. Utk besday Eira dan celebrate dia dh habis study Diploma dia. Congrats Emi! mmg power la.

 hubby dan adik ipar@pak tam@Emi
 

 Echa yg plg sibuk skali

Ayna dgn bbsitter dia, makcik Eija.. ehehe..

 
my daughters dgn makcik Eija dan maksu Eira
dah macam picnic di tepi pantai lak.. huhu

 hubby yg gigih membakar

 wah, macam ramai org gitu, siap ada koktel lagi
letak dalam bekas yg cantik
tunggu makcik-makcik takde lak yg nak dtg

ini budak yg melantak koktel dan agar-agar dalam tu

kek birthday by AyienAzreen Cake & Bakery.. huhu
homemade by SIL, Ayin
terbaaiiikkkk...



menu malam tu.. nasi goreng, kari kepala ikan
ada kek batik gak tp lupa nak snap gambar



 happy birthday Eira!!
kira sekali dgn Echa la sebab esoknya raya haji birthday Echa.. dalam bln Islam la..


cucu nenek
MIL dan Ayna

kasih kakak pada adiknya

 alhamdulillah dpt berkumpul bersama
tahun lepas kami celebrate tanpa FIL dan MIL sbb ke Mekah

me n my 'handbag'
rindu kat budak kecik bambam ni..

pas abis je terus ke umah mak aku lak sbb nak masak utk esoknya.. 

2 comments:

SumeSakan said...

wahhh bestnya depa...sblum raya haju da makan besaq....lama x bakar2 gituh...huhuhuuh

~aYu~ said...

SumeSakan : ada tukang yg rajin bakar leh la wat camni..huhu