♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Wednesday, October 12, 2011

Lunch Today : Sizzling:

Hehe.. citer psl makan lagi.. Arini lunch di Pavillion lagi. Asyik makan sana je macam nak abiskan saat-saat akhir di sini je. Mana tau confirm pindah Putrajaya. ishh...


makan sizzling yee mee chicken
sejuk aircond ni makan panas berasap lagi mmg nikmat!


 dessert pulut mangga
memula tak ngheti makan tp kawan opis yg rajin makan ni, so aku cuba..
.. sedap..




10 comments:

Ayien Azreen said...

dessert pulut mangga memang marbeles... kena lak mangga nyer sejukkkkk... yummyyyyyy... lama xmakan...

Ena said...

selalu kalo rasa tinginnak makan, kita masak sendiri je kat umah,, heheh

Ezad Skytech said...

hee..lama da tak makan sizzling ni..tetiba terasa lapar pulak ni..padahal baru lepas lunch ni..:D

fieda said...

sedapnya dessert tu..slurrppp....

~aYu~ said...

Ayien Azreen : masa makan pun mangga tu sejuk jek.. kejap je dah abis.. heee
Ena : pandai akak masak. tak ngheti nk masak camni..

~aYu~ said...

Ezad Skytech : hee.. makan time cuaca panas syok.

ummi tieha8384 said...

salam....ummi dah follow....sedapnyer..yummy.....

❤✿krOnic a.k.a dayah✿❤ said...

sedapnya...
follow u back..
^^,

Mrs Lurve said...

yeah ari2 lunch sizzling jgk, tp org tue letak cendawan dgn sayur sikit sgt..trus jd xbest huh

Green Apple said...

sedapnya... terus lapar le pulak..