♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Monday, October 17, 2011

Kesakitan Keperutan


Tetiba Khamis lalu sakit perut yg amat. . Memulas, mencucuk-cucuk.. Rasa keras je perut ni. Pastu seram sejuk dan nak pitam. Dah macam nak bersalin lak. Kecoh jap opis sbb tetiba je aku sakit pdhal sebelum tu elok je makan breakfast. Time mkn tu dh rasa sakit sengal je perut ni. Sakit mcm senggugut tu tp belum lg pun. Kwn opis sume sakat aku kata aku pregnant.. gulpp..

Nak balik, macam malas lak nk nyusahkan hubby amik awal lgpun dia ada keje. Baring je kat bwh meja pas bos bg panadol dan tonyoh segala minyak kat perut. Time tu puyela rasa seksanya.

Hubby amik lambat. Dkt kol 7 malam baru dia amik.

Gi klinik sbb tak tahan sgt dah dan rasa bdn panas jek. Tahniah! aaarrr.. sbb awak tak mengandung..ehehe..

Doktor kata aku salah makan dan demam. Aku rasa sbb aku bantai makan nanas kat opis la ni.. dapatla MC 1 hari..

1 comment:

aiDieNa said...

Wah.. wat nebes jer.. ingat ke betul lar ngandungnyer.. baru nak kasik tahniah kali kedua..