♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Wednesday, October 5, 2011

Jom Holiday!

Terasa nak gi holiday tp taktau nak ke mana. Sgt suka jenjalan ni. Luckily hubby pun suka gak. Kalau ada duit lebih tu teringin nak ke luar negara. Nak naik belon (filght ler). Rasanya plg jauh pun kami ke Bandung je. Tahun lepas ke Langkawi sbb tgh preggy so duit nak saving la skit, Janji dpt naik flight..ehehe.

2011?? Nak ke mana yer? Gold Coast? London? Wow.. Ke nak gi Ho Chi Minh? Amboi, bestnya kan kalau mintak je terus boleh pegi. ehehe..

Suka bukak AirAsia website, sesaja gatal tangan klik-klik destination.. search flights.. dgn keterujaannya . Padahal takdenya nak klik confrim booking pun. hehe.. layan dalam mimpi jela.. berangan jap..


Senang gi dalam negara je kan.. cuti-cuti Malaysia.. Nak gi jauh-jauh oversea sana, kena pikir duit lagi. Tunggu budget 2012 Jumaat ni nanti ada bonus tak.. dapat cover duit flight pun ok gak kan.. haha..


No comments: