♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Monday, October 3, 2011

Hari Terbuka Jabatan & Majlis Jasamu Dikenang - Part 2

Hari tu mana yg penah keje di Jabatan ni sume dijemput datang. Yg lama tak jumpe, bestnya dapat berkumpul balik.

Tak sabar nak tunggu acara mewarna. Mama dia lak yg excited.

ok.. dah dapat goodies bag dalam tu ada pencil box dan colour pencil
apa benda nak kena warna ni yer


mama dia lak yg kaler

 mama dah penat duduk
pas kat papa lak
 tlg sambung kaler

alamak.. lawa tak?
tu belum siap sepenuhnya lg tu
lom touch up lg ni.. haha..

sudahnya papa yg kaler
Echa dah boring

papa, guna kaler ni pa bg ada tone skit.. hehe
bosan lak
nak balik la..

 dgn Kak Mah

sebelum balik amik gambar lu
Anisa dgn bunga-bunga dia


 dgn Kak Zurina yg baru abis pantang bersalin
sanggup bawak bb lagi dtg

 Black Team.. ehehe..
 okla dah nak balik dah
tunggu lucky draw mcm hampeh je tak dpt

Gerak kuar pagar, terdengar lagi emcee panggil nama. La.. ada lagi lucky draw ke.. Ingat dah abis. Dgr nama Pn Noraini.. Hubby ckp nama aku ke tu. Apalagi terus aku berlari masuk dalam balik. Confirm blk dgn AJK, tp td bkn nama aku pun. Nama aku ada tp dalam waiting list. Hah? ada gak ke? Rezeki aku patah balik td.. hehehe..Tnggu kt sebelah emcee je..
 yeaayyy!!
dapat gak hamper 
hubby ckp rezeki dia ikut la tu

budak ni la yg plg suka skali
dalam tu sume coklat dan gula-gula jek..

Tahniah kepada AJK Kelab Legasi Jabatan yg berjaya anjurkan majlis camni. Sgt happening dan fun.. Next time wat lg majlis camni yer.

1 comment:

Anonymous said...

last2 mama papa yg siapkan...hihi