♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Thursday, September 15, 2011

Jamuan Raya Jabatan

Opis aku wat jamuan raya utk department Khidmat Pengurusan. Konsep potluck maknanya sume Cawangan kena sumbang makanan la. Cam cawangan aku HR ktorg order Bihun Soto. Aku yg jd tukang order dan kutip duit. takpela pasal makan aku suka jek..

Macam-macam menu ada tp malas nk snap gambar

ni yg plg best
raya ni time nila baru jumpe sate

dgn Pengarah BKP

puan emcee (MC), kak yone dan PA Pengarah BKP, Rose/flower gurl aritu

hadiah utk pd yg bertuah
nak dpt ni kena bertuah la..
hampeh jek sbb kat cawan yg diguna ada no kat bhgn bawah
aku mmg tak bertuah
kalau ku tau aku selongkar cawan² tu.. huhu

duit raya

Nuril dan Rose

ucapan dr MC, Kak Yone

amik duit raya
nilai duit dalam sampul berbeza-beza

2 comments:

~ Mummy Gee ~ said...

NI DEPARTMENT POMPUAN KE APA NI? HEHEH

Anonymous said...

spesis lelaki kat dah pupus kat msia