♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, August 26, 2011

MARI MENAMBAH FOLLOWER SEBELUM RAYA

Salam Jumaat 26 Ramadhan 1432H. Still keje lagi sebelum cuti raya seminggu. Takde mood langsung nak bekerja. Nak menulis entry merapu takde idea pagi² ni. 

Apalagi, join segmen MARI MENAMBAH FOLLOWER SEBELUM RAYA. hehehehe. 

Thanks PetuaPakar sbb jemput saya join segmen ni.

comey tul baby Hannah ni
geeeeraaaaaammmmmm..
macam baby Ayna saya.. huhu..
Nak ucapkan Selamat Hari Aidilfitri buat sume blogger yg singgah sini!!




5 comments:

petuapakar said...

Thanks pasal join segmen pakar yer. Selamat Hari Raya Eid ul Fitr. Pakar FollowLihat apa yang terbaru dari pakar

Safarina Shaari said...

follow u back..:)

oli-go said...

check

http://indahhiasan.blogspot.com/2011/08/senarai-nama-pemenang-ga-aku-beli-ke.html

aenn zali said...

thanks follow saya :)
saya dah follow awk blk .

salam perkenalan :)

bez amin said...

slamat hari raye! dtg dr segmen same, dh follow! B-)

mari menambah follower sebelum raya