♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, August 26, 2011

Manik-Manik Cinta

Tengahari td sempat gak shopping kat Pasar Jumaat Jalan Raja Chulan. Takde la beli apa pun. Cuma beli benda² mengarut jek, huhu, Balik opis awal sempat jahit manik utk baju anak sedaraku, Yaya. Ni mama dia yg paksa aku jahit. Rela dalam terpaksa. Nasib baikla kakakku tu preggy. hehe.. Baju sendiri pun tak sempat nak bermanik-manik ni. Baju aku pun berbulan-bulan baru siap bubuh manik sume.. haha..asyik tertangguh jek. Takpela nak raya ni mood raya lain skit. Bersemangat je.

Dah siap jahit manik baju Yaya, jahit baju anakku Echa pulak. Bising dia nak manik cam baju Yaya. huhu. 
 ni baju Yaya.. cantik x?
kain kosong tu yg mama dia mntk tolong jahitkan manik labuci ni
ni belajar dari adik ipar aku, Nana..

baju Echa yg belum siap lagi bubuh manik
ni mamanya tgh gigih nak siapkan manik kat baju Echa ni


No comments: