♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Wednesday, August 3, 2011

Hari Ketiga Puasa::Sahur

Hari ni hari ketiga kita berpuasa. Ada yang bersahur dan ada yang tak. Ada tu minum air dengan kurma, ada yang minum air je. Macam aku, kalau puasa ganti sorang, bangun cuma minum air. 

Tapi sekarang ni, nak kenala siapkan makanan bersahur. Berbuka memang tak masak jadi time sahur la kena masak. Tu pun dah pening pikir nak masak apa. Macam aku dan hubby tak jalan kalau makanan berkuah, berlemak.. Tak bole terima dek tekak ni.  Semalam masak ayam goreng masak kicap. Hari ni, hubby request taknak nasi. Dia nak bihun goreng.

Kol 4 pagi slow-slow bangun taknak baby Ayna terjaga. Dah macam pencuri lak. Taktau la nape. 2 hari bersahur ni dia mesti bangun time ktorg nak makan sahur. Tgh masak kat dapur, dengar suara dia dr bilik. Aiyoo.. bangun lak dia. Setia menemani ktorg bersahur.

nak gak tepek gambar kat sini.. bihun goreng..

 

3 comments:

asamasin said...

lazat.. :D

~aYu~ said...

asamasin : hehe.. :)

si cantik sally said...

hehe..ase balik umah sat gi nak masak mi ni ar..uhhh lame x makan..:))