♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Wednesday, August 3, 2011

Hari Kedua Berpuasa

Salam.. bestkan bulan ni memasing wat entry pasal menu bersahur dan berbuka. Aku nak nyibuk gak boleh kan.. 

Dua hari berpuasa, berbuka di rumah mertua. Memang selalu pun amik anak-anak lepas Maghrib baru balik. 

Semalam ke Pasar Ramadhan Sri Gombak je sebab malas nak pegi jauh-jauh. Sampai umah kol 5.45 ptg singgah umah mak nak amik si kakak, tapi dia demam dan tido. Si adik baru bangun, bawa dia jela.

Tak banyak membeli pun. Cuma beli air tebu dan air fresh orange.

 menu spesel Mee Bandung
tu pasal tak membeli apa pun kat pasar

 Nasi Lemak dan ayam goreng



2 comments:

Ayien Azreen said...

tak dapat rasa nasi lemak bonda... huhuhu... sedapnyer

si cantik sally said...

huhhhhh...sye lak kempunan nak mkn popia basah tiap tahun dpt jek juadah ni abes pusing x jmpe jugak..haduiii...mereka pindah kot?