♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Sunday, August 7, 2011

Hari #6 Pose


Yeay, it's Sunday! 7 Ramadhan. Time utk rileks, golek-golek kt katil dgn puteri-puteriku.. Hubby awal-awal dh gi site. Xcited nak citer menu berbuka  pose sebelum2 ni tp external hp hilang. Syok menaip tp xde gambar terus delete. 

Arini tak sahur pun sebab kekenyangan. Kol 12 malam tapau mcD. Grilled Chicken Burger (aku puye.. terasa lagi kesedapannya), bubur (Echa puye) , ayam goreng regular (hubby puye). Bangun kol 5.30 pg, minum air dan kurma je. Lepas Subuh, sambung zzzzzzzz.... 

Ni menu sahur dan berbuka smlm :

sahur dgn nasi goreng, ayam grg kunyit dan semestinya air milo

 berbuka di rumah parents aku
kakak je ada, yg lain hantar makanan je sbb memasing buka umah mertua
ayam masak lemak, sambal udang petai, kailan goreng, rendang ayam, ikan pari bakar,
tempe goreng dan murtabak

arini taktau la nk buka dgn apa.. rasa nk makan beriani la.. Mayb berbuka pose kt umah je. Hari keje dh buka umah mertua. Ptg nanti nak jenjalan jln TAR. sape nk ikut? hubby tak antar lg kain nk wat bj melayu. Minggu lps nak antar kt WISMA YAKIN. tp dah tutup tempahan. Ntah terima lg ke tak kat apek PERTAMA tu.. huhu..


5 comments:

Mama Janet said...

baca blok pagi2.tergoda tenguk menu2 tu

asamasin said...

lapa nye!!

Mama Miraki said...

kita suka baca blog kaum kerabat...time bulan puasa..mene semua mengancam

aiDieNa said...

Wahhh... sonoknyer berbuka dengan macam2 menu... hari nie berbuka aper pulak? :)

~aYu~ said...

hehehe.. tgk je bukan luak pun kan.. tak sedap pun jadi sedap.
kak pah: semalam buka nasi beriani.. sedap giler..