♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, July 8, 2011

Rambut Baru

Saja nak tukar stail rambut puteri sulungku ni. Selalu aku gunting rambut dia sendiri. Kali ni bawak dia ke salun rambut. First time Echa gunting rambut kat salun ni.
  
 

 Sebelum rambut digunting..
muka saspen je Echa ni..
 

 Amoi.. lu kasi gunting cute-cute yer..

 Suh amoi tu kasi blow skit rambut.. kasi kembang..
elok dok diam je..
kalau mama dia potong asyik toleh kiri kanan je..

Ni dah macam Liyana Samsudin / Inspektor Olla dalam citer Kongsi lak
haha.. kalau Amir anak MamaMiraki macam Tumulak..
Echa ni Olla kan.. hehe..
puyela dia suka dgn rambut baru dia ni..
asyik cakap je.. "Mama.. rambut Echa cantikkan"
Echa.. Echa..

2 comments:

Ayien Azreen said...

depan pendek sangat la echa... kasi panjang sket la...

umie mia said...

hehehehe dah pandai nak cantik2 ^_^