♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Sunday, July 31, 2011

Promosi Kraf Aidilfitri 2011

Jualan kraf aidilfitri dah abis. Tapi, kalau nak citer gak apa yang ada kat sana boleh kan? huhu..

Biasanya 2 minggu nak raya baru ada jualan seperti ni. Kali ni awal pulak sebelum Ramadhan.  Pulak tu kejap je 8 hari. Tu yang buat nak ke sana tu. Dekat je dgn opis. Jalan kaki 10 minit.

::jualan gelang manik::

::jualan pasu::

::gong::
ada yang nak beli ke?

tau tgh amik gambar time tu gak la dorg berposing

 
 ::jualan kerongsang::

 
 
 ::kepingan lukis batik::

 ::acuan rempeyek::

::kraf piuter::

cantiknya
geram tgk manik-manik

 
 ni pun cantik.. meriah dan mewah

Tu je yang ada kat sana. Memang takde beli apa pun. Mungkin nak dkt raya nanti ada lagi kot jualan camni. Lagi hebat kot..




3 comments:

Anonymous said...

These are genuinely great ideas in about blogging. You have touched some fastidious factors here.
Any way keep up wrinting.

My webpage: Las Vegas Appliance Parts

Anonymous said...

Yes! Finally someone writes about buy house quick.


Look at my web blog the property buy company

Anonymous said...

Hi there just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the
pictures aren't loading properly. I'm not sure why but I think
its a linking issue. I've tried it in two different web browsers and both
show the same outcome.

My web site ... search engine optimisation glasgow