♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, July 1, 2011

Bengkel Penyelenggaraan Komputer

Ada lagi kursus untuk staf Jabatan. Semalam, Bengkel Penyelenggaraan Komputer. Tp, wat kat opis je. Kursus ni 1 hari je sbb kekangan masa. Walaupun aku urusetia tp aku nak join gak. 

Mendengar ceramah dr Encik Abdullah

Ni yg plg best... bukak segala isi dalam desktop/CPU..
Bukak laju jek..
Ada 20 orang so pecah kepada 4 kumpulan..

Maintain sume.. nak amik gambar ni..


Kumpulan  ni senyap jek..

tekun betul dorg ni

Ish korang ni tu pun tak tau..
senang je ni..

hehe..

Izan, malu la sy awak amik gambar sy..

Kumpulan yg plg kecoh.. 
plg lambat siap.. huhu..

Dah 'barai' sume, pastu ktorg belajar cara nak pasang blk. Ha.. time ni mmg slow. Nasib baik tak meletup sbb salah pasang RAM. 

Bagus gak belajar benda camni. Bole tau apa isi dalam komputer takla pandai guna je. PC kat umah pun dah problem tak leh on. Balik nanti nak testing la. Nak bukak sume.. tgk apa jadi.. haha.. :P

1 comment:

Mama Janet said...

Tak leh cari makan ler kedai2 komputer sebab semua dh pandai repair sendiri.