♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Wednesday, June 29, 2011

Kursus Power Point @ JMM

Semalam aku jadi urusetia untuk Kursus Power Point. Kali ni guna makmal komputer Jabatan Muzium Malaysia. Peserta Jabatan 20 orang sahaja. Kira leh la fokus. Kalau ramai tak muat makmal tu nanti. Seperti biasa, kalau ada kursus je mesti aku akan sibuk. Macam2 benda nak kena settlekan. Nasibla dah biasa.

Walaupun urusetia, sambil tu join gak la kursus ni. Boring la kalau duduk je tak wat pe..

 Minum pagi.. mee goreng mamak dan kuih talam

amboi khusyuk tul dorg ni. 

para peserta kursus..
bersemangat dorg nak wat presentation nanti..
aku urusetia takyah wat.. huhu.. best.. best..

 Menu makan tengahari yang sempoi..
Ayam Black Pepper dan sayur kobis masak lemak..
plg risau kalau arrange kursus ni makanan tak sedap
so far, hasil tinjauan dan kaji selidik, majoriti kata baik.. 

 ni penceramah kursus, En Afendi

 ni urusetia yg tetap setia menanti sampai abis..

Abis kol 4.30 ptg..
Hubby amik kat sini..
 Hubby leh bawak Echa gi tgk pameran orang asli sementara menunggu aku..
hubby kata seram sbb dia berdua je yg masuk.. dah time keje pastu bukan cuti skolah pun..

Echa ni kalau demam elok je dia bergambar.. 



 dah pandai amik gambar si Echa ni..

1 comment:

Muhammad Suhaily said...

Mempelajari Power point banyak kelebihan jika dipelajari sedalam-dalamnya. Saya suka Power point.