♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Saturday, April 2, 2011

Lawatan Geng Opis

1 April 2011 (Jumaat)

Salam.. 

Sihat ke sume? Sejak 2 hari ni perut xbape best. Asyik2 ke toilet. Pdhal bkn makan apa pun. Sup sayur je.  Taktau la pasal apa perut ni meragam.

Semalam, geng2 opis datang melawat. Setelah 2 minggu berjanji baru semalam mereka berkesempatan menjenguk aku dan baby. Kol 12.30 tgh baru dpt msg yg mereka on the way. Ini April Fool ke apa ni? Kebetulan mak mmg tak masak dan aku pulak tak sihat, sempat kol abangku, angah mintak tolong belikan kek @ kuih. Kalau bgtau awal leh la masak2 skit kan..

Sian dorg.. jenuh mencari rumah mak aku tak jumpa. Terpusing2.. terlajak jalan.. Kol 1.15 ptg baru sampai.

Ini la di antara member2 baik aku kt opis..
Ada lagi 3 org yg tak dapat dtg. 
U all dtg ni dah terharu sgt dah. Ingat gak korg kat aku ni yer..

 
Jamu kek pisang dan roti tuna je. Korg lapar yer.. t p ttp control makan.

 



Antara gift yg dorg bagi. Thanks all..
Kol 2.00 ptg br dorg gerak blk..
Macam biasala, kakak baby, Echa dh bukak sume baju2 tu..
huhu..

1 comment:

: Ady :: said...

Tak tau pon depa wat rombongan pi lawat Ayu.. anyway.. take care.. berpantang leklok.. jaga diri and baby.. selamat perpantang...

-KakPah-