♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Thursday, April 21, 2011

jalan-jalan cari makan episod??

Kita bersiaran lg dlm jalan-jalan makan bersama saya hos anda.. haha.. asyik2 citer psl makan jek. abis dh tu aktiviti ktorg.. layan jela..

Malam minggu lepas kami makan di Bamboo Cafe. Saja la nak try restoren thai kat area Prima Sri Gombak ni. Mula-mula nak masuk ragu-ragu risau tak halal. Tp, bila tgk ada signboard halal, ada pekerja dan pelanggan yg bertudung laju je kami masuk. Restoren ni menyediakan makanan cina dan thai. Puyela pening nak makan apa. Menu pertama yg kami order adalah nasi kukus. Hehe..

Echa yg susah tul nak makan nasi..

 
 tomyam ayam putih..
 
lama xmkn udang.. 
so order fried prawn with sauce..
harga RM14++
 
ha.. ni yg menu spesel..
siakap with tamarin sauce..
harga RM28.00
rasanya macam asam pedas jela..
ikan digoreng garing dan ada bendi dan daum kesum..
 sedap gak..

 spt biasa.. hos rancangan ni.. hehe..
 
last skali dessert.. lychee with ice cream
harga RM7.00 klu xsalah la..

Harga utk ktorg berdua mkn je adalah RM76.00. hmm... nmpknya setahun skali jela mkn kt sini.. hehe.. ok pasni kita nk mkn kt mana lak yer?

1 comment:

Ayien Azreen said...

mak aihhhh... memang terkeluar dr senarai jalan2 cari makan la kalo harga mahal camtuh... cam xpuas je makan...