♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Wednesday, April 20, 2011

Birthday Sape Ni?

Celebrate birthday lagi.. Tp, ni birthday anak sedara, Yaya yg ke-3 tahun. Ada budak2 kecik ni cukup suka kalau ada celebration camni. Anak pun hepi, dapat tumpang tiup kek skali.. hehe..

Buat kat umah mak je. Senangkan.. Panggil pun adik-beradik dan anak2 sedara je.
Kek birthday yg yummy.. 

 Macaroni bakar kakak wat..

 Menu aritu.. Perut lak mmg tgh lapar..

Mee Bandung ni aku yg wat..
Takdela sedap bebenor  pun.. tp laku gak la.. huhu..

 Antara tetamu cilik yg ada.. sepupu Echa jela..

 Spt biasa, Echa pun nk tiup ilin gak.. 

Hepi birthday to u..
Hepi birthday to u..
Yaya..
Birthday girl moody.. xnak tiup lilin..
xpe.. Echa, Kiki, Adam dan Kak Adel ada leh tlg tiupkan..

Bersama kakak2 ipar dan anak sedara..

bising pun lena je Eyna ni tido..

3 comments:

aiDieNa said...

Epiii belated birthday to Echa.. semoga menjadi anak kebanggaan ibu dan ayah.. :)

Mama Janet said...

wah ayu dah pandai wat me bandung.caya ler.janji ada udang kering berasa ler mee bandung tu

Ayu said...

tq kak pah..
cik mek.. guna perencah leh la.. haha..