♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Monday, March 14, 2011

Our Weekend Activities

Sabtu lepas hari yg padat. Pagi lepas breakfast terus bersiap utk ke Bandar Hussien Onn sbb sepupu lelaki kahwin. Majlis ringkas je. Nikah ari jumaat dan esoknya rumah lelaki. Biasanya rumah pengantin perempuan dulu kan. Tp, taktaula pasal apa dibuat di rumah pengantin lelaki dulu. Rumah pengantin perempuan lak minggu depan. Takpela.. dapat gak aku gi. Manala tau kot2 bersalin awal.

Jalan puyela jem. Sampai sana dah kol 2 ptg. Segan gak sbb tak menolong apa pun. Tp, nasib baik ada adik-beradik aku yg tolong. Yela, kalau majlis kahwin umah ktorg, pakcik mmg sibuk menolong. Takkan la bila majlis anak dia tak tolong lak.

Bergambar dgn mak, kak lin dan kak long..
mengalahkan tuan umah lak..

Kak long dan anak dara dia, Fatin tukang bg bunga telur

 Echa dan Yaya..

aduh.. mana la pengantin ni..
sampai ke sudah tak dpt amik gambar pengantin..
bile nak amik gambar si suami.. si isteri lak takde..

jubah dr Mekah.. ehem.. ehem.. 

wif hubby..
sedondon lak.. :)
Echa dah balik time ni.. diculik oleh pakcik dan makcik dia.. huhu..

Lama gak lepak kat sini. Dah dtg lambat kena la tunggu sampai abis. Echa lak pak ngah dan mak ngah dia dah bawak balik sebab sibuk je nak mengikut sepupu-sepupu dia. Leh la lama-lama kat sini. Kol 5 ptg baru gerak balik gombak. Nak bersiap utk aktiviti malam lak.

Malamnya angah buat kenduri doa selamat. Sekali dgn housewarming. Dah bape bulan duduk umah baru, la ni baru ada kesempatan nak wat. 

kak ipar, kak miza yg tolong hidangkan makanan..

 Menu pada malam tu..
spaggeti, sate dan nasi himpit dan ayam BBQ..

Echa dan sepupu-sepupu dia..

apis dan hubby sdg membakar ayam..

ada lak tukang sibuk..
hehe..



 abah dan besan..

mak dan besan..

dgn nana dan kak lin

jemaah surau yg dtg..
xramai pun cuma kawan2 abah je..


nana, kak mas dan kak miza..

anak sedara dgn Cik Wan..


kek birthday utk abah..
celebrate skali..


ini budak pun sibuk gak mau tiup ini lilin.. hehe..


happy birthday to u abah..
we love u..


sbb banyak sgt makanan terpaksa la tolong tapau bwk balik.. 
balik umah pun awal kol 11 malam..
penat sgt satu hari berjalan..

2 comments:

Anonymous said...

I want to to thank you for this great read!! I definitely enjoyed
every little bit of it. I have you book marked to check out new things
you post…

Also visit my web site: Las Vegas Appliance Repair

Anonymous said...

excellent issues altogether, you simply received a logo new reader.
What would you suggest about your put up that you made a few
days ago? Any sure?

Visit my web page; car shipping carriers