♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Monday, March 7, 2011

Malam Minggu di Stadium

Malam Sabtu lepas, hubby ada games di Stadium Matsushita, Shah Alam.  Nama Jepun lagi kan.. Sebenarnya, dia malas nak pegi sbb malam-malam sebelumnya dia dh byk bersukan. Rabu malam, ada badminton, Jumaat malam, ada futsal, Sabtu malam ada dua iaitu badminton dan bola. Hubby prefer nak join games bola jek. Aku ingat malas nak ikut sbb geng2 dia yg main tak best.. hehe.. geng2 orang tua. huhu.. masti la aku takde kenal bini2 atau gf dorg kan..

Syok2 tido, kol 8 malam dapat kol member hubby, Rozi. Cakap dgn dia kalau nak gi, pegi la.. aku tak kisah pun follow. Taknak la dok umah. Echa pun semangat je nak ikut papa dia main bola. Pas amik Rozi kat umah, terus hubby pecut ke Shah Alam. Sampai sana dh main utk second half dah. cepat2 hubby dan Rozi tukar baju. La.. start kol 8 malam rupanya.

Echa dgn baju bola dia

Nak berkepit je dgn papa

papa.. papa.. Echa nak main bola gak..

Hubby tensen je kena jd goal keeper sbb dia dh lama tak jd goal keeper..
hehe.. kempiskan perut yer bang..
 
Aksi2 penjaga gol malaysia yg disingkirkan.. haha,,

 duduk jela malas nak berjalan..
ramai gak yg bwk keluarga..

okla.. dh nak balik daa..
penatnya pusing satu pusingan..

hubby dan Rozi

Minggu dpn ada games lagi skali dgn reunion kat sini. 
Kalau aku tak meletup lagi leh la hubby join..

Kejap je pun hubby main dalam 15 minit je. Makan kat area sana. Balik terus tido. Penat mcm aku je yg main. huhu..

No comments: