♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Tuesday, March 8, 2011

Cuci-Cuci Mata

Hari Kraf Kebangsaan 2011 - Start 23 feb dan berakhir semalam. Tp, baru semalam terasa nak pegi. Yela biasanya ada lelong akhir-akhir jualan ni. huhu.. Tiap-tiap tahun tak penah miss ke sini. Sebabnya dkt dgn opis. Jalan kaki je. Tp tau dah pun, kalau lelong still mahal gak. Jalan-jalan cuci mata jela.






Mula-mula ke tempat pameran dan jualan batik..
Kalau ke sini mmg geram sgt tgk baju batik yg dijual.. cantik sgt.. tp harganya mak aii.. mahal..

 Tengok2 je nak beli kena pikir banyak kali.. huhu..

Korg ni dok taye harga tapi tak membeli pun..
 
Nak duduk.. nak duduk.. letih lor.. 
penatnya berjalan..

hehe.. nuril.. baju awak pun dah cantik..

seksi tu gadis2 ni.. 
tetamu yg dtg ni bkn nak dgr dorg main muzik tp nak tgk paha dorg.. hehe..

kemudian, ke tempat jual keronsang dan brg kraftangan..
beli la gak brooch yg 4 = RM10.00.

Plastik je lebih.. Padahal yg aku beli cuma kain batik RM20.00 utk pantang nanti.. hehe.. 
tu je yg mampu.. :p

No comments: