♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Saturday, February 26, 2011

Imbas Memori di Hospital

24 Februari lalu, aku dpt sorg lagi anak sedara yg ke11. Wife abangku Alang iaitu Kak Neng dah selamat lahirkan anak ke3 mereka. Baby girl. 4 minggu awal dr due date. Aku dan kak neng beza seminggu je due date. Tp sbb kak neng ada masalah, so kena operate awal. Kak Neng pun dah sebulan lebih jd penghuni Hospital Selayang. 

Semalam aku amik EL sbb tak sihat. Petangnya dh ok skit leh la tgk dorg kat hospital.

Beli hadiah dulu.. 
aduh.. kecut perut dtg kat wad 5A hospital ni.. 
dulu aku pun kat sini la.. yg ke2 ni pun harap dpt la bersalin kat sini gak..


 
Echa sibuk je nak bwk gift utk baby..
dia taye satu je ke mama? baby mama puye xde ke?
aku jawab "baby mama nanti tnggu org la kasi kt mama".. huhu..


 lama tak pegang baby baru lahir..

Nama dia Zahra kot.. berat 2.95kg.. 
puyela ktorg bising dia syok je tido...

 tu dia.. skali dtg penuh wad tu dgn family Hj Suboh.. hehe..
nasib baik ada katil kosong leh jd tempat lepak.

Dgn kak miza dan Adel..

Sambil2 tu tgk gakla situasi kat sana. Takdela sibuk sgt. Katil pun ada yg kosong. Camne la time aku nanti yer.. Hmm.. ramai lak yg dpt baby girl awal tahun ni. Aku pun sama gak kot. Janji baby sihat dan sempurna tu yg lebih penting kan..

Amin..

No comments: