♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Wednesday, November 10, 2010

LipGLoSS pUye pAsal..

Isnin lalu, balik keje terus pegi pasar malam. Pastu terus blk umah sbb mls nk kuar mana2.. Tgh baring2, terdengar puteri kesayanganku Echa menangis. Nape lak Echa nangis ni? Tgk hubby lari sambil dukung Echa ke sinki dapur utk basuhkan mata dia. La.. apa kes lak ni? Rupanya Echa letak lipgloss kat mata dia yg dia sangka eyeshadow. Taye kat hubby, dia ckp Echa ngadu yg mata dia pedih. Lps basuh area mata dia makin membengkak.  jam kol 11 mlm dh. Klinik biasa ktorg pegi dh tutup.. teringat lak klinik kt Samudra yg 24 jam. 

Kat klinik.. sakit2 Echa leh wat peace lg..

Nasib baik xde apa. Doktor kata cuma allergic je. Alhamdulillah.. Doktor titikkan ubat kt mata dan bagi ubat alahan. Silap aku gak yg aku ltk lipgloss merata2. Pdhal sebelum tu tgk dia ok je ltk kat bibir mongel dia tu.

2 comments:

Ayien Azreen said...

tu la nak cantek punye pasal ni... nak tido pun nak make-up2 lagik ekk... hikss

Mama Janet said...

echa...lain kali kena g kursus solekkan dulu.Jadi tau mane satu lipstik mane satu eye shadow